Sunday, May 23, 2010

Really thank to Musbarina Ahmad Mustar

Dimuka hadapan PortalNiagaAnda harini telah mengetengahkan seorang insan yang telah memberikan cadangan yang bernas buat kami di PNA. Insan itu ialah Saudari Musbarina Ahmad Mustar.

Bagi menghargai jasanya itu, kami telah mempromosikan blognya secara tidak langsung, walaupun blog niaganya masih belum dapat diiklankan kerana masih banyak permintaan dari semua pihak. Kami perlu memenuhi janji kami, iaitu 'first come, first serve'. InsyaAllah akan sampai giliran anda, dan kami akan maklumkan kepada anda apabila ianya terpilih.

Bagi mempromosi Musbarina, kami menjemput anda semua menemui Rina di blog nya iaitu http://musbarina.blogspot.com/dan sila lawati blog nya untuk mendapatkan pelbagai barangan yang pasti menepati citarasa anda.


Akhir kata, semoga dengan adanya banner yang baru ini, akan lebih menyenangkan pihak anda semua. InsyaAllah kami akan lakukan yang terbaik untuk semua.

Oleh itu, kami sangat menghargai cadangan dan pandangan semua untuk meningkatkan mutu perkhidmatan kami. InsyaAllah bermanfaat untuk semua.

- Admin PNA -

No comments:

Post a Comment