Monday, May 3, 2010

10 selected blog and appreciation to KAK HAS

Alhamdulillah, thanks to God because even in the busy day, Allah still give Admin a part time to advertise 10 blogs today.

Actually, Admin has a very limited time and in the same time, we're have a lots of outstanding requests ADS to proceed.

Meanwhile, it is also to give an opportunity for selected business blogs publish on the front page on that day.

Among blog owners who are registered with the PNA, Admin see no determination given by Kak HAS to PNA. Thus, the Admin has made a decision on a blog for the advertising business right first as a token of gratitude for the support of the PNA in it. In addition, she is also the first a follower of the My PA (Pena Admin), which is PNA sustainability blog.

Despite the hustle and bustle of it, she is still had the opportunity to visit My PA and PNA also. Thank you kak has. We pray that your business will achieve the best among the best and diberkatiNya. God willing.Last but not least, these are Friends PNA was selected for advertised today, namely: -
1. Maziana binti Mohd Zaki
2. Awina
3. Saad Shazlina
4. Aliya A Rahman
5. Asiah
6. Suezahid
7. SALIZA & NOREHAN
8. Eyena
9. miss Za
10. Bella
They are all the owners of a business blog, selected ad right in the PNA today. We also pray for your success. InsyaAllah.

Wassalam
- Admin PNA -

---------------------------------------------------


Alhamdulillah dan syukur kepada Allah kerana dalam kesibukan hari ini, Admin masih sempat mengiklan kan sebanyak 10 blog niaga.


Admin mengucapkan terima kasih di atas sokongan kalian yang masih sabar menunggu untuk blog niaga mereka di iklan kan. Admin mempunyai keterbatasan masa, yang menyebabkan banyak lagi permintaan IKLAN yang tertunggak.


Antara tujuan lain, adalah kerana bagi memberikan peluang kepada blog niaga yang terpilih itu berada di muka hadapan PNA setiap kali ianya di IKLAN kan.


Dalam ramai - ramai pemilik blog yang berdaftar dengan PNA, Admin nampak ada kesungguhan yang diberikan oleh KAK HAS terhadap PNA. Oleh itu, Admin telah membuat keputusan untuk memilih blog niaganya utk di iklan kan terlebih dahulu sebagai tanda terima kasih Pihak PNA di atas sokongan nya.


Di samping itu, dia adalah insan pertama telah menjadi Follower bagi MY PA ( PENA ADMIN), blog kesinambungan PNA.
Walaupun dalam kesibukan nya, dia masih berpeluang untuk menjenguk PNA dan My PA. Terima kasih kak has. Kami mendoakan semoga perniagaan kak has akan membuahkan hasil yang terbaik dan di berkatiNya. InsyaAllah.


Tidak ketinggalan juga buat Sahabat PNA yang terpilih untuk diiklan kan blognya hari ini, iaitu :-
1. Maziana binti Mohd Zaki
2. Awina
3. Shazlina saad
4. Aliya A Rahman
5. ASIAH
6. Suezahid
7. SALIZA & NOREHAN
8. Eyena Amir
9. miss za
10. Bella


Mereka adalah antara pemilik blog niaga yang terpilih untuk di iklan kan di PNA hari ini. Pihak PNA sentiasa mendoakan semoga perniagaan anda semua akan berjalan lancar dan dipermudahkan Nya. InsyaAllah.


Wassalam
- Admin PNA -

No comments:

Post a Comment