Thursday, April 29, 2010

Iklan percuma di Portal Niaga Anda

Admin ingin mewawarkan sekali lagi yang kami di Portal Niaga Anda menyediakan perkhidmatan iklan secara percuma kepada semua blog - blog niaga yang ingin mempromosikan barangan jualan mereka.

Apa yang perlu anda lakukan hanyalah mengisi borang iklan yang di sediakan oleh pihak kami serta menjadi salah seorang Followers kami dan ini sudah di kira anda berdaftar dengan kami. Semua ini adalah percuma, dan kami akan mempromosikan blog atau iklan anda itu di ruangan BLOG PILIHAN kami.

Setiap hari, pihak kami akan memilih beberapa blog niaga yang telah berdaftar dengan kami untuk di iklan kan di PNA ini.

Apa yang kami lakukan ini adalah atas sokongan anda semua juga. Selain dari mempromosikan barangan jualan anda, dalam masa yang sama kami membantu anda lebih dekat dengan pelanggan kerana di sini, kami akan letakkan senarai blog - blog yang telah tersenarai berdaftar dengan kami.

Apa yang kami harapkan dari anda, jadilah sebahagian daripada teman Followers kami dan masukkan link kami ke dalam blog list anda.

Semoga blog anda adalah yang akan terpilih selepas ini.
Wassalam. Semoga bermanfaat untuk semua.
- Admin PNA -

No comments:

Post a Comment